Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

10 listopada 2014

Poszukiwania kosmetyczne

Odkąd skończyłam 25 lat (a było to już jakiś czas temu) zauważyłam, że moja cera się zmienia. Wcześniej miałam duży problem z przetłuszczaniem się, a kremy przeciwtrądzikowe były mi nie straszne. Później zaczęłam zauważać, że mojej skórze zaczyna brakować nawilżenia, zaczęłam dostrzegać zmarszczki mimiczne, moja skóra pod oczami marszczyła się gdy się uśmiechałam (szczególnie po nieprzespanej nocy). Dlatego też postanowiłam zmienić kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy. Przecież lepiej zapobiegać niż leczyć :) Zamiast kremów matujących zaczęłam szukać czegoś głęboko nawilżającego, przeciwzmarszczkowego (lub raczej zapobiegającego pojawianiu się zmarszczek – to już najwyższa pora), odżywczego, ale jednocześnie delikatnego i dostosowanego do mojego wieku i mojej cery. Dodatkowym utrudnieniem jest cera atopowa, która po prostu nie dogaduje się z niektórymi, nieraz bardzo dobrymi, kosmetykami. Żeby tego było mało jestem po kuracji antytrądzikowej, która pomogła mi wyleczyć skórę, ale pozostawiła ją odwodnioną. W kolejnych postach postaram się zdawać relację z moich poszukiwań, opisując kosmetyki, które stosowałam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz