Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

14 listopada 2014

Eveline Bio Hyaluron 4D pod oczy

Skoncentrowany rozświetlający krem pod oczy 


Link do opisu producenta: http://eveline.pl/1,28705,SKONCENTROWANY+ROZ%C5%9AWIETLAJ%C4%84CY+KREM+POD+OCZY++SPF+8.html

Opakowanie

Mała tubka 15 ml, wykonana z miękkiego plastiku z perłowym wykończeniem. Napisy są nadrukowane. Tubkę można bez problemu odkręcić łapkami z kremu :) Podczas użytkowania opakowanie pozostaje bez zmian, a napisy się nie ścierają.


Zapach

Kremowy i bardzo delikatny, co jest plusem, bo nie podrażnia oczu.


Konsystencja

Krem jest gęsty i łatwo się rozprowadza. Jak i krem do twarzy – długo się wchłania i pozostawia film, jednak na noc mi to nie przeszkadza.



Wydajność

Baaardzo wydajny. Używam przynajmniej 2 miesiące na okolice oczu i ust, nakładam dość dużo i zużyłam 2/3 tubki (dla mnie to mega wydajność!)

Działanie

Jak na razie to mój ulubiony krem pod oczy. Odżywia i nawilża skórę, a zmarszczki mimiczne są mniej widoczne. Jak się uśmiecham moja skóra pod oczami wygląda o niebo lepiej! Szczególnie jest to zauważalne przy matowym makijażu. Krem redukuje podrażnienia i bardzo mi pomógł po podrażnieniu od korektora, który mnie uczulił. Ostatnio pojawia mi się też atopowe zapalenie skóry przy ustach (ehhh... na jesień i zimę już tak mam...) i opisywany krem też fajnie sobie z tym razi – łagodzi podrażnienie, nawilża, suche skórki znikają, co znacznie odwleka sięgnięcie po apteczne kremy i maści na AZS.
 
 

Stosunek jakości do ceny

Krem kosztuje mniej niż 15 zł i za tę cenę jest świetny! Jeżeli nie musimy jeszcze walczyć ze zmarszczkami, tylko zależy nam na odpowiedniej pielęgnacji, żeby właśnie zapobiec ich powstawaniu – to dobry wybór.

Link do opinii na Wizażu: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=45757

 
Skład dla zainteresowanych
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz