Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

4 grudnia 2014

Krem do rąk z organicznym olejkiem cedrowym – Planeta Organica



Teraz, kiedy pogoda za oknem jest coraz bardziej mroźna dużo częściej sięgam po kremy do rąk, które mam pochowane wszędzie: w torebce, w samochodzie, w pracy na biurku i oczywiście na szafce przy łóżku :) Dziś chciałabym się podzielić z Wami swoją opinią na temat jednego z nich – Planeta Organica :)


Opakowanie:

Krem znajduje się w zielono – czarnej tubce o pojemności 75 ml. Wykonana jest ona z miękkiego plastiku, dzięki czemu łatwo aplikuje się kosmetyk na dłonie :)
Chciałabym również zwrócić uwagę na dodatkową osłonkę pod nakrętką – estetyka zatem jest jak najbardziej na plus :)



Konsystencja i zapach:

Konsystencja kremu jest podobna do konsystencji wielu znanych kremów – nie jest ani za rzadka ani za gęsta. Kosmetyk bardzo ładnie i szybko się wchłania oraz przyjemnie pachnie. Zapach jest oczywiście cedrowy (pachnie podobnie do balsamu z tej serii) i delikatny. Nie przeszkadza mi też, kiedy smaruję ręce przed snem.



Działanie:

Kosmetyk zawiera olejek z organicznego oleju cedru syberyjskiego, wg producenta ma chronić przed utratą wilgoci, działać odżywiająco i zmiękczająco na skórę.
Kremik przyjemnie nawilża moje dłonie (od razu czuję ukojenie po aplikacji :). Jest dosyć wydajny, a dzięki temu, że szybko się wchłania można go spokojnie używać w ciągu dnia. Nie pozostawia tzw. „filmu” na skórze, moje dłonie bardzo się z nim lubią :)
Niemniej jednak w przypadku bardzo suchych dłoni zaopatrzyłabym się również w coś bardziej cięższego i tłustego np. na noc – z takimi sam cedrowy krem myślę, że mógłby sobie nie poradzić.

Ja osobiście jestem z niego bardzo zadowolona dodatkowo można go dostać za przystępną cenę (ok.11 zł w sklepach internetowych) i muszę przyznać, że kuszą mnie teraz pozostałe kosmetyki do rąk z Planeta Oraganica. A Wy co o nich sądzicie? Mieliście może któryś z nich?

opis dystrybutora

oraz skład dla zainteresowanych :)

6 komentarzy:

  1. Tosia: A ja się podpisuję pod tą opinią rękami i nogami :) Uwielbiam go, ale faktycznie na dzień. Na noc lepiej wybrać coś bardziej odżywczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz częściej czytam o Planeta Organica na wielu blogach, ale jeszcze niczego nie miałam :) Skład przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tosia: Skład zachęca, ale najbardziej zapach :) Uwielbiam cedrowe kosmetyki i już chyba się uzależniłam od ich zapachu :) A swoją drogą jest to jeden z niewielu kremów do rąk, które mogę z czystym sumieniem polecić. Na dzień i do torebki super.

      Usuń
  3. Super recenzja :) Właśnie sie zastanawiałam nad zakupem kremu do rąk, wiem juz jaki kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi zachęcająco - ale tak jak odpisałam Ci u siebie, szukam czegoś bardziej odżywczego. Przez klimatyzację w pracy mam bardzo suche dłonie. Myślisz, że ten krem by podołał - czy lepiej ten z YR, o którym mi pisałaś?

    OdpowiedzUsuń