Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

10 grudnia 2014

Fizjologiczny żel pod oczy Iwostin z serii Hydratia



Kremy pod oczy to kosmetyki, o których nie każdy pamięta, a dobrze jest odpowiednio wcześnie zacząć je stosować. Niekoniecznie oczywiście przeciwzmarszczkowe albo jakieś wyszukane, ale warto mieć w swojej kosmetyczce coś nawilżającego.
Ja już od ponad roku jestem wierna fizjologicznemu żelowi pod oczy marki Iwostin z serii Hydratia. Pierwszy raz sięgnęłam po tę firmę po wizycie u dermatologa (problemy z trądzikiem), lekarka poradziła mi wtedy zakup kremu do twarzy z Iwostinu i tak przy okazji zakupów sięgnęłam, również po żel pod oczy. Dziś postanowiłam podzielić się z Wami moja opinią o nim :)


Opakowanie:

Tubka 25 ml. z białego miękkiego plastiku. Jest dość wygodna z tym, że kiedy żel się kończy to ciężko jest wydobyć resztki z opakowania (po rozcięciu okazuje się, że nam sporo kosmetyku jeszcze zostało) – tutaj akurat daję minus.



Konsystencja i zapach:

Krem jest praktycznie bez zapachu, konsystencja żelowa, kolor – bezbarwny :)
Kosmetyk jest baaardzo wydajny, maleńka ilość wystarczy na jednorazową aplikację. Stosuję go od ponad roku i teraz kończę drugą tubkę.

Działanie:



Kosmetyk, jak wyżej wspomniałam, nie zawiera substancji zapachowych i barwników. Nie podrażnia moich oczu ani trochę, wręcz przeciwnie – nawilża i koi skórę. Noszę soczewki kontaktowe i mam dosyć wrażliwe oczy, więc mogę go polecić wszystkim „wrażliwcom” :)
Krem zawiera składniki, odpowiadające za nawilżenie, kofeinę oraz kompleks Eyeliss, wzmacniający ścianki naczyń krwionośnych i zapobiegający powstawaniu obrzęków.

Stosuję go rano i wieczorem, żel szybko się wchłania, nie pozostawia filmu na skórze (rano można po paru minutach przejść do nakładania makijażu) i delikatnie „odświeża” spojrzenie.

Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku, myślę że niejednokrotnie do niego wrócę, chociaż przyznam szczerze, że kusi mnie również wypróbowanie czegoś innego pod oczy :)
Może polecacie coś konkretnego? :)



Link do strony producenta: https://www.iwostin.pl/fizjologiczny-zel-pod-oczy/




1 komentarz:

  1. Ja mam co rano zapuchnięte oczy... Dawien dawno sprawdzał mi się roll-on z Garniera z kofeiną, który polecam :) Też noszę soczewki i nie podrażniał mi oczu, a przy tym fajnie odświeżał spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń