Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

13 kwietnia 2015

SZCZĘŚLIWA TRZYNASTKA :) kwiecień


Dzisiaj zaczynamy nową serię na naszym blogu – SZCZĘŚLIWĄ TRZYNASTKĘ :) Jest to taka ciut zmieniona forma ulubieńców. Co miesiąc, najszczęśliwszego, trzynastego dnia miesiąca, będziemy opisywać kosmetyki, które są dla nas absolutnymi hitami. A po roku wybierzemy trzynasty – nasz ulubieniec roku. Na pierwszy raz każda z nas wybrała jeden kosmetyk makijażowy i jeden pielęgnacyjny. Jesteśmy bardzo ciekawe, czy podzielacie nasze zauroczenie :) Zapraszamy! :)



TOSIA


Makijaż: Biały podkład od Makeup Revolution
To kosmetyk który uratował niejeden mój podkład. Mam bardzo jasną cerę i nawet najjaśniejsze podkłady bywają dla mnie za ciemne. Podkład ma bardzo płynną i rzadką konsystencję i świetnie łączy się z wszystkimi podkładami – nawet tymi w musie. Dodając go jeszcze więcej można uzyskać odcień, którym można się pobawić w konturowanie na mokro, rozświetlając strategiczne miejsca na twarzy. Nie wyobrażam sobie bez niego makijażu :)

Pielęgnacja: Sybirskie masło do ciała Natura Siberica
Uwielbiam jego zapach, gęstą konsystencję i to jak wspaniale nawilża skórę. Mam skórę suchą, szczególnie na łydkach i ramionach i nic nie radzi sobie z tym tak dobrze jak sybirskie masełko. Świetny zarówno na zimę, jak i na wiosnę i jesień. Na lato jednak coś lżejszego wybieram.




IZA


Makijaż: Róż Bourjois odcień 85 Sienne
Róż jest niezwykle delikatny, ciężko jest z nim przesadzić :) Wybrany przeze mnie kolor fajnie stapia się z resztą mojego codziennego makijażu i nawet po nieprzespanej nocy dodaje "życia" mojej cerze... Dodatkowo bardzo podoba mi się jego urocze opakowanie, które z pewnością zmieści się w każdej, nawet najmniejszej torebce ;)

Pielęgnacja: Krem nawilżająco-regenerujący do cery suchej Bioliq
Używam go zaledwie od 2 tygodni, a już skradł moje serce :) Kremik dobrze się wchłania (można go spokojnie stosować pod makijaż), nawilża i odżywia skórę. Stosuję go na dzień i póki co spisuje się świetnie. 

2 komentarze:

  1. Z całości znam jedynie róż z Bourjois. Może nie ten sam kolor, ale generalnie te róże są swietne.

    OdpowiedzUsuń