Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me Click Me

3 maja 2015

Bioliq 25+, krem nawilżająco – regenerujący do cery suchej, czyli kolejny, czyli dobry, polski kosmetyk do twarzy :)



Chciałabym dziś podzielić się z Wami swoją opinią na temat kremu, którego od niedawna używam i który został moim ulubieńcem pielęgnacyjnym marca :) Mowa oczywiście o Bioliq nawilżająco – regenerującym 25+.


Opakowanie:

Kosmetyk mięci się w tubce z białego, miękkiego plastiku. Design jest dość prosty, estetyczny, a całość zabezpieczona została dodatkowo kartonikiem, w którym oprócz kremu znajdowała się ulotka.



Zapach i konsystencja:

Krem ma delikatny, praktycznie niewyczuwalny zapach. Konsystencja jest dość gęsta, ale nie przeszkadza to w nakładaniu go na twarz :) W porównaniu np. z kremem na dzień z Sylveco albo z Iwostinem, Bioliq jest mniej wydajny. Biorąc pod uwagę jednak jego cenę – nie ma się co czepiać ;)


Dostępność i cena:

Ja swój krem zakupiłam w aptece (wcześniej pytałam o niego w Rossmanie, ale go nie było) za niecałe 15 zł.

Działanie:

Krem jest przeznaczony do cery suchej (jest też wersja dla skóry mieszanej), do stosowania na dzień, głównie dla osób w kategorii wiekowej 25+ :)
Producent obiecuje nawilżenie, odżywienie i regenerację. Nie wiem jak z tym ostatnim po dłuższym stosowaniu, ale póki co krem spisuje się świetnie:
  • szybko się wchłania
  • nawilża skórę
  • odżywia ją
  • nadaje się pod makijaż (nie roluje się)
  • nie zatyka porów




Jego działanie mogę porównać z Iwostinem Purritin Rehydrin z tym wyjątkiem, że Bioliq bardziej odżywia moją skórę. Myślę, że na pewno jeszcze do niego wrócę (mam w zapasach kilka kolejnych kosmetyków do twarzy, które muszę przetestować :) Ogarnęła mnie ostatnio mania kupowania kremów, mam nadzieję, że niebawem znajdę swój ideał :)

Link do opinii na Wizażu: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=64960

Pozostając w temacie firmy Bioliq – razem opisanym dzisiaj kosmetykiem zakupiłam również krem pod oczy 25+. Niebawem zacznę go używać i jestem bardzo ciekawa jego działania. Może któraś z Was już go miała?




7 komentarzy:

  1. Spróbowałabym wersji dla cery mieszanej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza: Może być fajny :) Ja tym razem wybrałam do suchej, bo ostatnio jak testowałam ziaję do skóry mieszanej to okazał się zbyt lekki ;p Póki co Bioliq okazał się najlepszym kremem na dzień, jakiego do tej pory używałam :) Szkoda tylko, że nie ma wersji na noc 25+.

      Usuń
  2. Muszę go wypróbować skoro tak dobrze działa i jest tak tani. Myślałam, że Bioliq jest droższą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza: Działa bardzo fajnie i biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny kremik jest wart wypróbowania :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Też zawsze miałam jakieś takie przeświadczenie, że Bioliq jest taki droższy. Na pewno coś z tego wypróbuję :)

      Usuń
  3. Dziś szukałam dobrze nawilżającego kremu, mojego ulubionego nie znalazłam. I właściwie to nie kupiłam, jutro przejdę się do apteki po ten.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iza: Daj Kochana potem koniecznie znać czy się sprawdził :)

      Usuń